keskiviikko 2. joulukuuta 2015

2 luukku

Helouu! Vaikka tänään olis pitäny olla Hemulin vuoro, olikin mun vuoro. Hemulilla on mua niin paljon enemmän luukkuja niin päätin väsätä tän luukun, koska muutenkin me luultiin et oli mun vuoro. Miten teidän joulukuu on lähtenyt käyntiin. Mun on ainakin kokeiden parissa, sillä mulla on tällä viikolla joka päivä koe... 3: Hemulilla ei oo (vaikka ollaankii samalla luokalla), koska tein matikasta uusintakokeen kun mun mielestä mun numero oli huono. Korotin kuitenkin numeroani numeron verran. ( sain siis ekasta kokeesta 8+, uusintakokeesta 9+) :D Joo, oon tosi tarkka mun koenumeroiden suhteen. Vielä olis enkun kirjallinen ja suulliset.
Nyt mennään kuviin, joita ei kauheasti ole. osa kuvista löytyy mun omasta blogista.  Mennään NYT kuviin, koska oon höpötelly aikas paljonnn.








 

Hehee, tässä oli mun kuvat tänään. Huomenna vissii Hemulin vuoro. ()()()()()()()()
Osa noista kuvista on otettu silloin kun oli lunta, ja osa ei. Nyt tosiaan lumi on jo sulanu . :(
Nähdään seuraavassa postauksessa. Mulla onkin sitte perjantaina vuoro. Jos teillä on jotaain toiveita perjantaille, heittäkää ideoita kommentteihin. KIITOS KUN LUIT!
-Banaani-Ansku♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti